Sudi-sudikanlah Untuk MengKlick Banner Di Bawah Ni... Thank You...

Wednesday 25 May 2016

Sekarang Ni Musim Smule... part 1

Sekarang ni aku tengok cara terbaru utk bersosial ialah dengan Smule..

Smule ni satu apps atau platform utk kita nak tunjuk bakat terpendam melalui nyanyian...

Dengan erti kata lain, Karok lah...

Aku pun secara sengaja dah terjerumus dengan Smule ni, hahaha...

Nak kata suara aku ni sedap tu tak lah sangat...

Tapi boleh lah..

Dan aku pun tanpa segan silu dah ada VIP account untuk smule ni.. hahaha

Tak pasal2 setiap bulan kena bayar RM11.++...

Takpelah, dah nama minat atau hobi kan, layan kan ajelah...

Bukan kacau org lain pun...

Mula2 aku terpegun dengan sorang awek smule ni... ID smule dia wanyhasrita 

Cun wooo aku tengok dia ni... dah lah cun, suara sedap lak tu, pakai tudung...


Aku pun follow lah wany ni, walaupun dia tak follow aku... :p

Bawah ni lak salah satu video smule dia karok dgn diri dia sendiri... lagu Kurik Kundi..



Comel kan?? siap ada background sejadah lagi kat belakang tu... sejuk je hati tengok...

Bergetar jer tulang rusuk jantan2 yg menengoknya...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...