Sudi-sudikanlah Untuk MengKlick Banner Di Bawah Ni... Thank You...

Wednesday 25 May 2016

Teksi kat Malaysia

Aku ni jarang lah naik teksi kat Malaysia ni..

Bukan apa mungkin sebab aku lebih selelsa bawak kereta kot...

Tapi kengkadang bila aku kena outstation ke oversea, aku perlukan transport utk hantar aku ke airport..

Sekadar gambar hiasan...


So, aku pernah lah guna perkhidmatan teksi ni..

Comment aku pasal teksi yg pernah aku naik, so far takde masalah..

Cuma kengkadang tu teksi yg aku dapat ni kebersihan dia tak berapa dijaga sgt...

Kengkadang tu kotor, pastu kat boot belakang tu takleh nak letak barang kita banyak sgt sebab kebanyakan diorg ni ada tong NGV...

Tapi sebab aku pun tak berapa nak kisah sgt dgn benda2 tu, aku naik jer lah teksi tu...

Lagi satu tambang teksi ni tak consistent... kengkadang mahal kengkadang murah...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...