Sudi-sudikanlah Untuk MengKlick Banner Di Bawah Ni... Thank You...

Wednesday, 1 June 2016

Hisap Rokok Dalam Flight...

Hari ni takde modal sangat nak tulis entry...

Teringat kat pengalaman aku dulu hisap rokok dalam kapal terbang..
Masa tu tahun 1997, aku nak pergi buat Umrah..

Naik Saudi Airlines from Subang Airport...
Masa tu KLIA pun belum wujud lagi..

KLIA baru sedg dlm pembinaan..

Dlm flight, kalau nak isap rokok boleh pergi kat bahagian belakang...

Aku hisap rokok sekali dengan stewardess Saudi Airlines, diorg pun hisap rokok jugak..

Masa tu, kebanyakan stewardess SA ni org Arab kulit hitam...

Diorg di agak kasar sikit dengan penumpang..

Ada sorang pakcik tua tu pun satu, gi hisap rokok kat seat penumpang, memang haruslah kena marah dgn stewardess tu..

Lepas kena marah, pakcik tu buat muka selamber jer teruskan merokok kat situ...hahaha

Bila aku fikir2 balik sekarang  ni, mmg patut pun dia buat peraturan takleh hisap rokok dalam flight, sebab mengganggu penumpang lain kan..

Lagipun untuk keselamatan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...