Sudi-sudikanlah Untuk MengKlick Banner Di Bawah Ni... Thank You...

Friday 5 August 2016

Seminggu di Holland

Goedemorgen...

Pejam celik pejam celik dah seminggu dah aku kat Holland ni..

Patutnya semalam aku dah boleh fly back to KL, tapi sebab kerja belum selesai terpaksa stay back lagi seminggu...

Letih badan takleh nak cakap lah...

Dengan cuaca yg tak menentu, kejap panas kejap hujan...

Makanan lak, hari2 makan kebab, sampaikan muka dah jadi mcm muka kebab dah..

Tempat kerja aku ni jauh dari Amsterdam, dalam 2 jam naik train, so, aku duduk kat hotel yg berdekatan dgn tempat kerja lah...


Kawasan ni tak ramai org Islam, susah nak cari makanan halal compared to kat Amsterdan or Rotterdam...

Tu pun nasib baik semalam aku jumpa ada satu masjid kecik nak solat Jumaat... Alhamdulillah..

Kawasan tempat kerja aku ni kira macam kawasan kampung lah... so, banyak pemandangan menarik, ladang jagung, kambing biri2, lembu....

Tapi aku tak sempat nak amik gambar sebab schedule aku mmg hectic...

Hari rabu aku terpaksa fly to Milan, lepas 1 malam, kena balik Holland semula..

Pening kepala aku... hari weekend ni jer lah aku ingat nak rehat2 kan badan dan fikiran...

Next week aku akn naik train semula and stay kat tempat kerja aku..

So, weekend ni aku decide nak lepak kat area Amsterdam jer lah, senang sikit nak cari makanan halal..

Lagipun, aku nak beli some souvenirs kat kengkawan.... Aku plan gak nanti kalau ada masa aku nak buat GA Amsterdam, hehehe... tungguuuu....

3 comments:

  1. kalau ada GA Amsterdam, haruslahh joinn nanti hehehe

    ReplyDelete
  2. perghh best la bro keje luar. ngara orang pulak. bleh menyelam mnum air walaupun air payau :) xpe2, amek pngalaman :)

    ReplyDelete
  3. Bertabahlah ye... Demi mencari rezeki...
    Wah.. x sabar nak tgu GA Amsterdam..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...