Sudi-sudikanlah Untuk MengKlick Banner Di Bawah Ni... Thank You...

Thursday, 20 October 2016

Alhamdulillah... Akhirnya Berjaya Jugak Pos Hadiah GA Amsterdam..

Alhamdulillah... Akhirnya berjaya gak aku pos hadiah GA Amsterdam hari ni...


Setelah berminggu2 aku bergelut dengan masalah besar yg melanda diri aku ni...

Btw, aku harap hadiah2 GA tu akan selamat sampai ke semua pemenang yang bertuah..

Aku rasa disebabkan aku guna pos biasa, mungkin dalam 2-3 hari bekerja InsyaAllah barang akan sampai kot...

Lega rasanya bila dah setel hantar barang2 tu..

Sekarang ni aku nak concentrate setelkan masalah yg melanda diri aku yg macam aku cakap kat atas tu...

Aku akan terangkan kat entry lain lepas ni pasal masalah yg aku cakapkan tu...

So, aku harap korang2 semua dapat doakan agar Allah mempermudahkan segala urusan aku ye...

Amiiiinnnn.....

7 comments:

  1. Alhamdulillah....semoga dipermidahkan semua urusan.

    ReplyDelete
  2. Semoga dprmudahkan sgalanya bro. Jgn risau :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. Sha dah selamat terima hadiah ini pada 27.10.2016..
    Terima kasih.. Semoga dipermudahkan segala urusan awak..

    ReplyDelete
  4. Anda dijemput join GA saya!

    http://www.akuseorangtraveler.com/2017/10/tak-nak-sunyi-sepi-lagi-giveaway-by.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...